torsdag 12 april 2007

Shit, det är ju snart.

Som jag ska träffa Darling igen. Vad ska jag göra, vad ska jag säga? Vad ska jag inte säga? Det hela ska ju vara en träff på vänskapliga grunder. Men förra gången vi sågs, även om det var ganska länge sedan, så fick hon mig att halvt avlida av sexuell frustration och det helt medvetet. Tänk om mina hormoner inte håller sig på mattan den här gången? Tänk om inte hon håller sig på mattan?

Jag har städat hemma och det borde vara en bra garanti för att hon inte av en händelse råkar följa med mig hem. Insåg häromdagen att det är dags att klippa mig igen, något som Bästa vännen gör åt mig sedan flera år tillbaka. Men kom på att att jag inte ska ha så jäkla bråttom att göra det, varför ska jag göra mig till för Darling av alla människor?! Det är ju inte som att hon har förtjänat det. Nä ni, hon ska få träffa mig med min nuvarande halvsunkig frisyr.

Inga kommentarer: