onsdag 4 april 2007

Känna sig stor.

Idag har jag mest gått runt och känt mig vuxen. En sån där ganska harmonisk och kapabel vuxen människa. Alla potentiella orosmoln från de senaste veckorna har löst sig på trevliga sätt. Inser också att omvärlden nog oftast ser mig som vuxen numera. Typ en sån liten sak som att jag plötsligt kan såväl komma in på krogen som att väl där köpa alkohol utan att någon vill se leg. Hallå!? Bara för ett drygt år sedan förklarade en dörrvakt för mig att jag såg klart "18 år?" ut och att han absolut inte skulle släppa in mig utan att se mitt leg. Kan man verkligen växa till så såpass på ett år eller har de kanske bara blivit slappa i kontrollen ?

Nu borde jag egentligen fortsätta att uppföra mig vuxet men istället verkar jag bejaka möjligheten att utbyta några ord med Darling. Förresten verkar man för första gången börja kunna hitta hit via diverse sökmotorer. Otroligt crazy. Undra om människorna som sökte på "snygga brudar" respektive "skaka rumpa" fann vad de letade efter här?

Inga kommentarer: