torsdag 26 april 2007

Det finns så mycket som man skulle kunna göra...

Jag och Bästa Vännen hade nu på kvällen en ohyggligt rolig konversation som handlade om sexuella preferenser, om öppna förhållanden och hurvida man skulle kunna inkludera mig i någon annans öppna förhållande. Och hur vardagen skulle se ut. Hahahaha.
Hon Den Glada då? Jag hade smått börjat ge upp och tänkte att hon var nog inte så intresserad när det kom till kritan. Men snarare är det nog så att hon inte sitter bakom en dator särskilt ofta och att det är främst det som påverkar hennes långsamma svarsfrekvens. Inte ointresse.
Samtidigt har jag funderat på att skolka från det jag borde göra imorgon och istället hänga med hon med Den Vackra Dialekten. Och göra någonting trevligt och ledigt. Men det vore nog lite väl rebelliskt. Det är ju snart helg ändå. Och imorgon kväll är tanken att ska jag hänga med finaste Diademet.

Inga kommentarer: