onsdag 11 april 2007

Den kom tillbaka!

Värmen och solen alltså. Nu är det visserligen bara april och jag är luttrad. Men det är ack så trevligt när det nu händer. Lunch på terassen igen och solsken på nästippen. Komma hem till en ren lägenhet där man fortfarande kan ana en svag doft av såpa istället för en stank av soppåse-som-borde-kastats-igår. Ljuvligt!
Planen är att inte fundera särskilt mycket alls över livet, Darling eller något annat. Göra mat som helst ska räcka till matlåda imorgon. Krypa ner under mitt IKEA-täcke och sömnigt titta på Grey's Anatomy. Sova tidigt.
Hade en uppiggande diskussion imorse där den där ofrivilliga flirten försökte utröna vilka sexuella preferenser jag kunde tänkas ha. Integritet är trevligt tycker jag så sådana detaljer lägger jag ogärna ut på nätet. Jag kan tänka mig att lämna en antydan mest för att skrämma bort sexualfientliga typer och töser som ägnar sig åt "tjejsex". Jag kommer sällan särskilt bra överens med sådana individer ändå. Bruttan som försökte ta reda på ett och annat fick rätt sparsamt med svar men hon själv var desto mer självutlämnande. Vi skulle nog kunna ha skojiga diskussioner tror jag.

Inga kommentarer: