tisdag 27 mars 2007

Closure. Om man petar lite till.

Först så skrev jag det här inlägget:

Ontimagenmeddelanden
Sådana meddelanden som man måste skriva ibland och som ofelbart ger magknip medan man väntar på svar. Jag försökte ta reda på vad Darling pysslar med. Utifrån principen : om du bara säger att du inte vill ha dig så kan jag lägga ner en gång för alla.
Varpå hon skämtar om det en smula!? Typ. Hehe, jag visste inte att jag var tvungen att berätta för dig vad jag gör. Om hon faktiskt träffade någon på "det sättet" kunde man tydligen diskutera.
Jag förstår henne inte. Inte alls faktiskt. Så det är fördjävligt att hon fortfarande kan ge mig högre puls på distans.

En liten stund senare kunde jag skriva det här i stället:

Ibland måste man dra ut svaren. Om man vet att de finns där men inte kommer frivillig. Så jag petade lite till och fick dem. Tillsammans med en ganska lam ursäkt. Skönt att veta hur som helst. Darling får nog gå till historien som bruden som verkade för bra för att vara sann. För om hon verkligen var så perfekt så skulle hon självklart insett att jag var helt rätt och sen hade vi levt ihop lyckliga alla dagar. Eh. Eller kanske inte.

Inga kommentarer: