fredag 27 juli 2007

Trött om kvällen

Men så har en bunt nyttiga saker gjorts. Tider har bokats och kattmat har köpts. Och jag ska bli med cykel! Jag är totalt imbecill när det kommer till cyklar så då är det tur att man kan ruska fram folk med koll. Annars vore nog risken att jag köpte skräp dyrt alt. inte vågade köpa någon cykel alls. För alla cyklarna som säljs på Blocket är väl stulna? Eller?
Då är det tur att man råkar vara bekant med en flata som jobbar i en cykelaffär.

Bästa vännen antyder att jag just nu gör många saker som är ovanligt crazy. För att vara mig. Inte bara så att jag plötsligt får för mig att dricka rött te. Kanske är det så att man blir modig när livet är bra och glatt i övrigt. Eller så vill förändringar få sällskap av andra förändringar. Hur som helst är det trevligt.

Inga kommentarer: