lördag 14 juli 2007

Jag erkänner...

Jag gjorde mer än fantiserade. Så jag kan snarare ge en liten recension på prylen som fastnade i tankarna hos en viss flata senaste veckan. Den är skojig. Den inför ett touch av konditionsträning som jag nog mest har förknippat med mina få hetero-experiment.
Jag inser att jag tycker att det är otroligt trevligt att sätta på en tjej. Att det är lite svårt att manövrera någonting som man inte har någon känsel i, men å andra sidan får man rätt rask feedback från sin partner om det man försöker göra blir bra eller inte. Jag tror att man skulle få lite bättre kontroll med ett traditionellt harnesk som sitter runt höfterna. (Lovar att återkomma när den varianten är provad.) Å andra sidan, det faller sig så självklart för mig att trycka upp låret mellan benen på en annan brud. (Däremot kan det leda till olyckor om man skulle råka hångla med kille och göra samma sak. Rekommenderas inte.)
Man kommer riktigt nära! Ens lår har en diameter som passar väldigt bra mellan någon annans ben. (T.ex. kontra ens höftbredd.)
Och en cheezy biverkning. Sh! tillverkar ju egna silkondildos i diverse former, storlekar och färger. Det är fab! Dvs. man måste inte ha en tuggummi-rosa dildo om man inte väldigt gärna vill. MEN - basplattan som gör att dildon kan fästas i ett harnesk... Är stadig. Och hjärtformad. Vilket i kombination med denna harnesk ger ett hjärtformat avtryck på låret.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oh, nu är ni flera som verkar riktigt inspirerade. Tror det är läge att shoppa lite... :D

ajja sa...

Ja men jo, men ja men jo det är nog läge att shoppa lite så att säga..

I know sa...

Ja, shoppa loss! Jag funderade alldeles för länge innan jag väl handlade har jag kommit fram till så här i efterhand...