fredag 20 juli 2007

Jag och min Double Strap Harness

Har bekantat oss. Vilket skänkte en viss känsla av att vara en tonårig oskuld igen. Fast av den manliga sorten. Det är här (och för all del annars också) jag varmt rekommenderar en bejakande sexpartner med humor och självdistans. Och att man helst själv också känner sig någonting ditåt. Så att man kan skratta åt ev. små svårigheter istället för att det blir jobbigt på något sätt.
Den är förvånansvärt bekväm. Mjukt skinn. Ser helt okej ut. Som jag gissade så var det svårare att hitta en bra vinkel kontra den varianten man sätter på låret. Men när man väl har kommit så långt så är det trevligt. Gled kanske en liten smula så jag skulle nog spänt den lite hårdare från första början. Däremot har man bra kraft och kontroll på rörelser.
Kopplingen till hetero-sex är rätt tydligt, men samtidigt finns det ju ingen heterosexuell man inblandad i det hela så sådana issues kan man lägga på hyllan. Eller använda lår-varianten.
Övning ger färdighet men ack så praktiskt det vore om man faktiskt hade haft känsel i dildon. Mycket sex kan som känt ge skavsår (Använd glidmedel!) och entusiasm tillsammans med dessa leksaker kan även skapa ett blåmärke. Ett litet ömt område som nog fick ta emot mycket av kraften i rörelserna. Men man är ju ingen mes så sånt kan betraktas som småpotatis kontra trevligheterna.

Inga kommentarer: