måndag 23 juli 2007

Om någon skulle fråga mig i höst om min sommar.

Så skulle jag nog säga. Eh. Semester. Kärlek. Sovmornar och promenader. Sex. Och bra böcker. Sommaren försvinner så fort. Tänk om man kunde trycka på en paus-knapp just när att är sådär bra.
När det kommer till böcker så är jag lyckligt lottad just nu. Dels kunde jag hämta ut senaste Harry Potter på mitt paketutlämningsställe redan i lördags. Och senare samma dag så sätts Stora Sexboken i min händer. Den är så fin och så bra. Tänk om den hade funnits för sisådär 10 år sedan. Den har en bredd som gör att vem som helst som har sex med tjejer kan ha glädje av att läsa den. Så exemplar på varje bibliotek, på varje ungdomsmottagning. För att inte tala om alla bokhyllor och nattduksbord. Ett eget exemplar rekommenderas, jag tror det är en sån bok som är svår att få tillbaka om man lånar ut den. Fett med cred till Malinda och Helene som skapade!

Inga kommentarer: