måndag 2 juli 2007

Jag har fått paket!

Och det gick ganska raskt. Beställning sent på tisdag kväll, skickas iväg onsdag eftermiddag. Landar i Sverige på fredagen och kan hämtas ut av mig på måndag. Happyhappy. Skickades rekommenderat.

Är nu ägare till ett nätt litet harnesk i mjuk skinn som sitter bra kring mina smala höfter. Möjligen lite vekt att sätta någon jättedildo i, men jag hade inte tänkt börja där heller. Attans att jag är lite av en gräsänka just nu. Men den som väntar... Bara en och en halv vecka till.
Otroligt trevligt med leksaker i silikon! Hur kan man vilja ha andra gummilika material, kemiskt stinkande och fulla av ftalater?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Silikon är definitivt det bästa.

Du förstår väl att alla som läser kommer att förvänta sig utförliga recensioner av leksakerna nu? ;-)

I know sa...

Haha. Ja, vi får väl se... ;-P

Anonym sa...

Du får gärna skriva adressen till hemsidan. Letar febrilt efter en bra harnesk....

Tack på förhand //flata i gbg

I know sa...

Självklart!
http://www.sh-womenstore.com/

Det jag köpte heter "Double Strap Harness" och är en rätt nätt modell.

Happy shopping!