torsdag 14 juni 2007

Slicka fitta!

Bl.a. Lebben har skrivit om det smått jobbiga med att förväntas slicka fitta om man själv inte riktigt är med på noterna. Jag tänkte vända på frågan. Hur frigjord jag än må känna mig ibland så har jag aldrig lyckats känna mig helt bekväm med fittslickandet. När det kommer till att bli slickad alltså. För passivt? Läskigt intimt? Att slicka fitta däremot är skoj när det uppskattas. Har inte funderat närmare på det och glatt ägnat mig åt annan sexuell praktik. Blivit slickad ibland men aldrig blivit särskilt till mig av just det.

Men så kom Dialekten in i mitt liv. Med en sexuell kreativitet och intensitet som håller mig leende dagarna igenom. Och hon går in för fittslickandet med en sådan entusiasm att jag utan några störande tankar når fascinerande höjder. Så jag får nog börja betrakta mig som frälst. Hemligheten bakom det är nog just att hon framstår som så totalt bekväm med det hon gör att jag inte kan låta bli att gilla läget.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, så fint. Jag har också totalt kommit över mina issues med den här delen, det är jag mycket nöjd med.

Anonym sa...

Gratulerar! Det är ju så värt att komma över hangupsen...

I know sa...

Tacktack! Ja, jag är nöjd! Ju färre hangups desto bättre och roligare. ;-)