tisdag 5 juni 2007

En dag som denna

Solig, varm och vacker. Jag har blott och endast sex i tankarna. Jag skyller det helt på en person och det är egentligen ganska trevligt. Kanske en smula opraktiskt om jag nu förväntas vara produktiv i övrigt.
Jag ägnade bl.a. en stund åt att kontemplera över analsex. Jag har stött på människor med högst skilda åsikter om detta, från "Fel hål!" till "Ja tack, gärna". Brudarna har oftare dragit åt "Fel hål!"-hållet och de där få men queera grabbarna åt motsatt håll. Det kan självklart ha varit en slump. Eller så är många övertygade om att brudar inte skulle kunna uppskatta analsex. Och det är klart. Det säger ju sig självt att sånt där "tjej-sex" inte inkluderar någonting analt för det är ju knappast någonting som fina flickor ägnar sig åt. Eller?
Självklart gillar inte alla allt och valfrihet är någonting väldigt sympatiskt. Men det är sjukt trist när man begränsar sig själv utifrån fördomar och andra människors åsikter.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken rolig blogg! Vad kul att jag hittat hit! :)

I know sa...

Tack! Du är varmt välkommen. Din blogg går inte heller av för hackor och jag har minsann läst den ett tag redan. ;-)

Anonym sa...

Åh, jag HATAR att flatvärlden (och bloggvärlden) är så himla liten!!!

I know sa...

Hahaha. ;-P Nu ska du inte vara så himla bitter!

Anonym sa...

Jag är INTE bitter! :P Bara lite cynisk.

I know sa...

Brabra. =) Blev nästan lite orolig där...