tisdag 26 juni 2007

Serious shopping!

Först surfade jag själv. Sen surfade jag med henne en kväll. Och det skapade en hel del idéer. Vissa mer hardcore än andra. Och andra kanske lite mer nybörjarvänliga.
På mitt konto fanns det retroaktiv löneförhöjning, sådana där oväntade pengar som man nästan måste göra någonting trevlig med.
Halvtrött efter jobbet (som idag bl.a. inkluderade att klippa en stor gräsmatta). Framför datorn. Jag tänkte: Äsch! Let's shop. Att inte heller fraktkostnaderna visade sig vara blodiga fick mig att plocka fram Visa-kortet. Så nu kommer jag glatt sitta och vänta på paket från Sh!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Very nice, Sh! är den bästa affären. De har en massa bra prylar, både egentillverkade och andra, är kunniga och väldigt trevliga. Om du är i London någon gång är den fysiska butiken obligatorisk att besöka!

Det var för övrigt där jag väldigt generad köpte min första egna sexleksak en gång för ca 10 år sedan... Det var tider det :-)

I know sa...

Very nice indeed! De har redan skickat min order så nu är det bara att hoppas på rask posthantering. ;-)

Tänk att du har varit liten och generad... Knas. ;-P

Anonym sa...

Jag förstår att det måste vara väldigt svårt att föreställa sig ;-)

Jag var i alla fall väldigt stolt över att jag ens vågade mig dit just då och jag vågade knappt titta expediten i ögonen, så generad var jag... Tack och lov har jag blivit lite modigare sedan dess och har varit där fler gånger :-)

I know sa...

Naaw. Jo, klart modigt! Nå, de flesta stora coola människor har ju faktiskt varit små någon gång...
Just nu ligger mitt paket på postens utrikesterminal för vidare transport till mig. Men den lär ju inte ske förrän tidigast på måndag... Jag tycker att det kan komma fram nu!