lördag 26 maj 2007

Vackert

Nu har jag typ varit på dejt sörrni! Bruden är sjukt snygg. Om man bara har en estetisk vision i huvudet så skulle vi tillsammans bli ett väldigt vackert par. Hon vill träffa mig igen.
Det finns ett minus kopplat till detta som egentligen inte alls måste vara ett minus. Mer än möjligen för den sjukt snygga bruden. Jag är redan alldeles nöjd. Det kan inga estetiska visioner bräcka. Som att sitta och studera en vacker pralin, men med okänd fyllning, när man redan är mätt på goda praliner.
Det kan kanske komma stunder när jag inte är nöjd längre. För få saker är eviga. Men idag var jag svårdejtad och funderade mest på mjuk hud och över att man faktiskt kan ha mycket intressanta diskussioner om blåmärken.

6 kommentarer:

finula sa...

Tråkigt att vara svårdejtad, hoppas att hon inte tyckte att det var jobbigt.. Men du lyckades kanske göra något intryck i och med att hon vill träffa dig igen.. hehe
Sen är det ju trevligt att hon var snygg också..

Lycka till med tjejen. :)

I know sa...

Jepp, definitivt tråkigt för tjejen som försökte dejta mig...
Nä, jag ska nog nöja mig med att pussa på bruden jag redan har. ;-)

finula sa...

Ja det bästa är ju att hon förmodligen kommer över den dejten... hehe
Men varför gå på dejt om du redan har en tjej?
Så du vill inte träffa henne igen då?

I know sa...

Ptja... ;-P Dejt och dejt. Jag fikade med en potentiellt trevlig människa som förmodligen vill ha mig till någonting mer än kompis. Kan nog tänka mig att träffa henne igen.
Jag har precis gett mig in i den än så länge nya och främmande världen av öppna förhållanden. Jag kan och får därmed dejta hejvilt men jag har kommit fram till att jag nog inte är så sugen på att utnyttja det. =)

finula sa...

Jaha, själv så har jag svårt att veta när det är en dejt för en fika behöver ju nödvändigtvis vara en dejt?
åhh öppna förhållanden är helt kanon jue, när de fungerar :)

I know sa...

Tjejen ifråga har väldigt uppenbart raggat på mig vid ett tillfälle för inte helt länge sen - därav att jag gissade att fikandet nu sågs som en dejt. =)

Mm, tror att det här kan bli hur bra som helst!