onsdag 7 november 2007

det finns så mycket man skulle kunna göra...

Sluta frysa. Städa kanske, hur var det... jag tror att jag har råkat bjuda hit folk imorgon. Plugga vore också en grej. En och en halv vecka till muntan. :-S
Förresten gillar jag inte att folk snackar skit om lärare. Inte på det sättet som de gör. Vi kommer ha hinna många lärare och man lär gilla med mer eller mindre. Men lika illa är det att mobba en lärare som att mobba folk i ens klass. Darn, jag borde sagt ifrån. Nu kontrade jag bara med att jag uppskattar den aktuella läraren - och genast hängde flera på! Folk vågar bara inte säga vad de tycker, att säga emot någon är läskigtläskigt.

Just ja. Mat borde jag laga också. Slänga soppåse, men då måste man gå ut och ute är det kallt. Nu har jag ätit upp sista Dumlen från födelsedagspåsen (Tack Bönan!). Hm, diska borde jag också göra.

Inga kommentarer: