måndag 19 november 2007

Sunkig och nervig

Planen var egentligen att slita sig från den fina redan igår kväll. Men film och varm nyponsoppa och pussar lockade mer. Så jag stannade en natt till. Först såg vi en sån där tung film. Sen balanserades det upp med en tecknad. ;-) Den bestod av flera snuttar men av någon anledning kommer jag bara ihåg små brottstycken från tre av dem. Som att jag skulle varit distraherad på något sätt...
Ansikte mot hår (hennes), ansikte mot hals (min) och natt. Men natt blir morgon och packning och tåg och avsked. Extranatten var inte alls planerad så iklädd gårdagens insvettade pluggsunkkläder tog jag mig hem. Och nu sitter jag här. Prov imorgon. Lång lista där kanske en tredjedel är avbockad. Men jag kanske kan alla de alla punkterna också på något magiskt sätt?
Dusch kanske. Rena kläder. Och mat. Och några saker till på listan. Och litet krismöte ikväll med annan snäll människa i studienöd.

Inga kommentarer: