torsdag 16 augusti 2007

Sick little me

Snorig till max sitter jag hemma och förgås tidvis av tristess. Drömmer febriga drömmar om hur jag vill bo och hur jag inte vill bo. Fixar vuxna saker som att säga upp abonnemang. Byebye Felia och fast telefon. Byebye Bredbandsbolaget. Pratar med A-kassan och kommer fram till att jag lika gärna kan gå ur där också eftersom man inte kan få reducerad månadsavgift när man pluggar.
Igår var jag också lagom förkylningsmatt men då i intressant kombination av sexuell frustration. Flickvännen verkar däremot inte ha någonting emot mina snoriga Pillow Queen-tendenser. =) Själv kan jag däremot tänka mig mer upphetsande saker än: Kom och sätt på mig... snörvel...
Idag är däremot snorigheten än värre så min sexlust verkar också ha sjukanmält sig. Däremot är jag fortfarande bortskämd till max då flickvännen verkar ha som plan att komma hit och stoppa lunch i mig. Wee!

(Okej. Revidering. När hon kommer hit och hånglar upp mig så känner jag mig indeed sexuell trots snoret... Heh. Vem försökte jag lura.)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fast om du går ur A-kassan så förlorar du all din tid också, och det är ju lite jobbigt om du inser sen att du behöver det? Nu kanske du förvisso ska ha kvar din anställning och därmed inte riskerar att vara arbetslös på sommaren heller, men ändå. Det är ju tråkigt att behöva jobba sig upp till 2 år igen innan du är berättigad!

I know sa...

De har ju ändrat reglerna så man kan inte längre få ersättning under sommarloven längre. Visst vore det skönt att få ersättning om jag skulle hoppa av skolan men att betala mer än 300 kr i månaden för det. Aj.