måndag 20 augusti 2007

Kräsen som fan

Häromkvällen så surfade jag a la sexleksaker. Och tittade smått nostalgiskt på bl.a. Lovestores hemsida och andra svenska butiker. Där jag surfade innan jag hade köpt min första sexleksak. Så här i efterhand var det nog bra att jag styrde näsan utomlands när jag väl shoppade loss. För när jag tittade nu tyckte jag att sortimentet var eh. begränsat. Framförallt var det mycket trams i diverse ftalat-fyllda och potentiellt illaluktande material. Inget sånt i närheten av mina slemhinnor tack. Ge mig silikon! Och visst finns det ett silikonutbud. Men alldeles för många av de leksakerna har små söta ansikten. Och är ganska. ehum. små.
Jag försökte vara lite optimistisk och klickade på en rubrik i stil med "Kul för två" där jag tänker mig att man skulle kunna placera en dubbeldildo. Men icke. Bara en fantastiskt utbud av vibrerande kukringar.
Någon gång har det skämtsamt diskuterats grönsakers användningsområden och jag har spontant kastat ur mig att de måste vara ekologiska. Haha. Kräsen, jag?
(Jo, jag vet att man kan och bör trä kondomer över ftalat-leksaker och grönsaker för den delen. Men jag föredrar leksaker som man kondom-klär ur säkrare sex-synpunkt eller för att slippa tvätta dem bums. Inte vara tvungen för att själva leksaken är halvgiftig.)

Inga kommentarer: