tisdag 18 december 2007

Syns på Arlanda då...

Det är förbaskat ensamt varje gång hon åker. Att jag sen måste tentaplugga och att det bara rör sig om 3 nätter påverkar inte magkänslan alls. Men snart är den vidriga tentadagen över och oavsett dess utgång så får jag jullov sen. Delvis i ett sånt där annat nordiskt land. Tillsammans med hennes familj. Som jag aldrig har träffat förrut. Heh. Men det blir nog bra. Så, Arlanda here I come. Jag ska bara plugga mer och skriva tenta först. Sen får jag pussa på henne igen.
Får inte glömma rensa kylskåpet innan dess. På två veckor hinner allt möjligt få päls och ben och bestämda åsikter.
Jag må frysa ihjäl halvt varje morgon jag väntar på bussen men det är jättefint. Minsta grässtrå är täckt av iskristaller. Fältet är gulvitt. Avlövade träd är vitvita, barrträden mer som mörka skuggor.

Inga kommentarer: