måndag 10 december 2007

Nähepp

Det går nog inte vägen den här gången. Men det går alltid att försöka igen, det finns fler vägar. Frågan är bara hur gärna jag vill, hur mycket orkar jag försöka.

Jag har förresten köpt den mest smaklösa bh:n! Jag behöver inte ens använda bh men nu är detta till en maskerad och slutresultatet blir nog lite lagom dekadent från svunna tider. Jag har alltid haft små bröst och trivs bra med det. Men hade jag velat smälta in ett uns mer gällande kvinnliga attribut hade jag nog varit kinkig. De flesta kläder från dam-avdelningen är sydda för någon med mer byst. Ska jag t.ex. ha en bikini är barnavdelningen ett bättre ställe att leta på. Tänk om kläder mer generellt var sydda utifrån hur folk ser ut. Dvs. är man jättesmal så har man förmodligen inte särskilt stora bröst. Och har man stora bröst så är man oftast inte
pinnigt byggd i övrigt. Men den här bh:n den är så vadderad att man knappt behöver ha några bröst alls för att den ska sitta. Tramsigt. Bara fasad. Men rätt skoj för just mitt syfte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, så lördag it is then? mina något större behag ska platsa i en korsett i en en gnutta för liten storlek, men jag lär tröttna ganska omgående så jag ska ta med ombyte till mindre dekadenta kläder. jag misstänker att lusten att gå i de minimala kläderna minskar i proportion till mängden alkohol. och kanske lämpligheten också.

I know sa...

tss, jag är löjligt road av dekadenta kläder i sådana miljöer där det är tillåtet och välkommnas. mer påklädda kläder medtages dock för dit- och hem-komst.
men de allra flesta är väl tvärtom? desto mer alkohol, desto mindre kläder kvar...