tisdag 29 januari 2008

Mitt i natten...

Blev tryggt och varmt. Och sexuellt trots sömnigheten. Nog är det så att det är alldeles extra trevligt att göra saker ibland när man inte alls borde. Som att ha sex när man borde sova. Titta på film när man borde plugga. Osv. Trevligheter är bra.
Men nu har hon åkt hem igen och bara efter några få timmar blev det så där ensamt igen. Attans. Jag vet mycket väl att jag kan trivas bra i att vara alldeles själv, att jag behöver vara alldeles själv. Men när hon precis har åkt känns det inte alls så.

Jag blir visst av med en gammalgammal e-postadress snart och det känns lite som att en epok går i graven. Det var inte så lite identitet i den e-postadressen för länge sen. Att inte använda den längre är att linda in mig i lite anonymitet, den där nya jag tänker använda istället är mest bara seriös och framför allt väldigt neutral.

Inga kommentarer: